S.A.D.. (3/1/12)

Kay..ari ni aku sih sngt..
tdi..aku wat medical check up ng jiran aku....nama dia afrina
pstu bile turn dia..dia pon msuk lah..
cek2..pstu doktor ckp..mcm ade yg tk kene je ngn x-ray dia tuh..
pstu doktor sruh ambik darah..
aku n ibu dia pon teman le dia ambik drh..pstu kene tunggu 1 jam untuk thu result..
so,kitaorg pegi umah tukang jahit dulu sbb nk jahit baju skolah dia..
lp sejam..pegi la hospital blik..mk dia je yg pegi amik result kat makmal...
Lps mk dia dh sudh..mk dia dtg blik n ajk dia msuk blik doktor..
cek punye cek..dia ade ape ntah..aku pon x ingt..
dia kene masuk ad..kat hospital kuala terengganu..
aku sedih sngt..nk nangis pon ade..tpi tahan arr
sbb malu plak nk nangis dpn mk dia..sob2 je la kan
GET WELL SOON ADEQ EPI!!
Nnnti kita boleh pegi daftar imtiaz same2..k..mkn ubat tau..
jgn x mkn mase duk hospital tuh.nnti tmbh truk

2 comments:

miley said...

wey,dye skit mnde?/

syazwanisohaimi.blogspot.com said...

Ntah..tpi ade 2000 lbih kuman lam badan ye..